8 عادت قبل از خواب که زیباییتان را متحول میکند

خیلی از افراد قبل از خواب، حوصله هیچ کاری را ندارند، ولی اگر بعضی کارها به عادت تبدیل شوند، قطعا جذابیت و زیبایی ظاهریتان را دوچندان خواهد کرد. 8 عادت قبل از خواب که زیباییتان را متحول میکند همه مردان و زنان به دنبال جذابیت و زیبایی بیشتر هستند و حاضرند از هر طریقی آن را به دست آورند. یکی از راه‌های ساده، تمرین و تکرار عادت‌های مفیدی است که قبل از خواب باید انجام دهید. اما این عادت‌ها کدام هستند و چگونه باعث جذابیت و زیبایی بیشتر شما می‌شوند؟

access_time ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۹ بهمن
remove_red_eye 65 بازدید
 8 عادت قبل از خواب که زیباییتان را متحول میکند

 

1.بدون آرایش لطفا!

شاید حوصله این کار را نداشته باشید و ترجیح دهید که صبح فردا این کار را انجام دهید، اما این بزرگ‌ترین ظلمی است که در حق خودتان و پوستتان می‌کنید. پوست شما بعد از چندین ساعت آرایش داشتن و محبوس بودن، نیاز دارد که مانند خود شما تنفس کند و سبک شود. با پاک نکردن آرایش قبل از خواب ، باید منتظر جوش، منافذ باز و مات و گرفته شدن رنگ پوست خود باشید که کاملا با جذابیت و زیبایی بیشتر که به دنبال آن هستید، مغایرت دارد.

 

2. مرطوب کننده دست

قطعا شما هم از دیدن یک خانم یا آقای زیبا و جذاب که دست‍‌های زبر و خشنی دارد، متعجب خواهید شد. جذابیت و زیبایی بیشتر خود را فقط در صورت و آرایش خود جستجو نکنید، دست‌ها نمود زیادی در استایل شما دارند و اگر خشک و زبر باشند، خیلی زود توجه دیگران را جلب خواهند کرد. حالا فکر کنید که در طول روز مجبور باشید با خیلی‌ها دست بدهید!

قبل از خواب ، بعد از اینکه صورت و دستانتان را شستید، به آن‌ها یک کرم مرطوب کننده بزنید و اگر جنس پوستتان خشک است، کرمی که روغن آرگان یا جوجوبا در خود دارد، استفاده کنید.

 

3. تونر هم ضروری است

اگر چند شب متوالی قبل از خواب از یک تونر ساده و معمولی برای جذابیت و زیبایی بیشتر پوستتان استفاده کنید، حتما متوجه تاثیر فوق‌العاده آن خواهید شد. تونر سطح PH پوستتان را متعادل می‌کند و باعث برطرف شدن آلودگی‌های روی پوست می‌شود. ضمن اینکه منافذ باز آن را می‌بندد و ظاهر پوست پرتقالی را در پوست کاهش می‌دهد.

 

4. کرم دور چشم

بگذارید یک راز درباره جذابیت و زیبایی بیشتر را در اختیارتان بگذاریم: جوان ماندن چشم‌ها، مهم‌ترین نکته در جوان و زیبا ماندن تمام صورت است که اگر مراقبت کافی از آن‌ها به عمل نیاید، قطعا تلاش‌های دیگرتان بی‌نتیجه خواهد ماند.

یک کرم شب سبک و مرغوب تهیه کنید و هر شب قبل از خواب به دور چشمانتان بزنید. فقط توجه کنید که کرمی که می‌خرید، حاوی آنتی‌اکسیدان، کافئین، پپتیدها و روشن کننده باشد.

 

5. موها را ببندید

این نکته به درد آقایان نمی‌خورد ولی برای شما خانم‌های عزیز خیلی واجب است. خیلی از خانم‌ها فکر می‌کنند که قبل از خواب باید خود را آماده یک ولو شدن تمام و کمال کنند و این در حالی است که آن‌ها را در روزهای بعد، دچار زحمت فراوانی می‌کند. موها دارای روغن و آلودگی هستند که اگر در طول شب باز بمانند، این آلودگی را به پوست هم منتقل می‌کنند. ضمن اینکه زیبایی خود موها هم با مالیده و سایش فراوان با بالش و بدن شما، دچار مشکل خواهد شد.

پس اگر به دنبال جذابیت و زیبایی بیشتر هستید، قبل از خواب موها را از بالای سر با یک کش موی معمولی و به صورت شل ببندید.

 

6. پاها را فراموش نکنید

برای هیچ خانمی، بدتر از اینکه پوست پاشنه پایش زبر و ترک خورده باشد، چیز دیگری وجود ندارد. شاید فکر کنید که همیشه جوراب می‌پوشید و معلوم نیست، اما آیا واقعا همیشه جوراب می‌پوشید؟ آیا هرگز پیش نیامده که به استخر یا کنار دریا بروید؟ یا اینکه صندل بپوشید؟ پس امکان ندارد که پاهای شما را کسی نبیند.

داشتن پاشنه‌های زبر و ترک خورده، فقط نشان از بی‌سلیقگی است اگر که قبل از خواب به پاها، کمی روغن زیتون نزنید و آن‌ها را ماساز ندهید!

 

7. مسواک زدن

این عادت را خوشبختانه بیشتر افراد قبل از خواب دارند، اما بالاخره خیلی‌ها هم کوتاهی می‌کنند. مسواک زدن هم به سالم ماندن دندان‌ها کمک می‌کند و هم اینکه از ایجاد بوی بد دهان در صبح روز بعد پیشگیری می‌نماید. ضمن اینکه جذابیت و زیبایی بیشتر صورت شما را هم فراهم خواهد کرد، پس هر شب دندان‌ها را مسواک بزنید و تمام دهان را با آب گرم بشویید تا باکتری‌ها را از آن پاک کند

 

8. خواب خوب

تمام این عادت‌ها برای این است که بدن و پوست شما فرصت کافی برای ترمیم و بازسازی خود در حین خواب شبانه داشته باشند، بنابراین لازم است که خوابی راحت، کافی و مناسب داشته باشید. سعی کنید 7 تا 8 ساعت خواب شبانه داشته باشید تا بتوانید جذابیت و زیبایی بیشتر پوستتان را تامین نمایید.

از خوردن غذاها و نوشیدنی‌های محرک مانند انواع پنیر، حبوبات، شیرینی، غذاهای چرب، نوشیدنی‌های کافئین دار قبل از خواب خودداری کنید. همچنین باید قبل از خواب از تماشای تلویزیون و نگاه کردن به مانیتور گوشی دوری کنید.