تخفیف های نوروزی ابزار بومبنا
02156217399
ارسال به


اره فارسی بر دیوالت مدل DW714

دسته بندی: برقی و شارژی
زیر دسته بندی محصول: اره برقی و اره شارژی
رنگ:
سایز:
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه بسته بندی رایگان
هزینه بسته بندی تومان
هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

اره فارسی بر دیوالت DW714

قطعات چوبی و آلومینیومی، کاربرد وسیعی در صنایع دارد. از طرفی بهتر است در برش دادن این قطعات دقت زیادی به‌کار ببندیم تا در زمان نصب آن‌ها دچار مشکل نشویم و شکل ظاهری محصول هم مناسب باشد. ازجمله مواردی که این نوع برش در آن بسیار دیده می‌شود، دکورهای چوبی و آلومینیومی است. برای شکیل‌شدن و جلوه‌ی بهتر این نوع دکور و همچنین استحکام بیشتر آن‌ها - به‌ویژه در گوشه‌های کار- از برش فارسی و زاویه‌ای استفاده می‌کنند. این کار به‌وسیله‌ی اره‌های فارسی‌بر انجام می‌شود. این گونه اره‌ها در انواع دستی و برقی وجود دارند. شرکت «دیوالت» (Dewalt) چند مدل از اره‌های فارسی‌بر برقی را تولید کرده است. این محصولات به یک اره‌ی دیسکی مجهز شده‌اند. یکی از اره‌های فارسی‌بر تولیدشده‌ توسط شرکت دیوالت، مدل «DW714» است. این محصول یک اره‌ی دیسکی با موتور 15 آمپر است. سرعت گردش آزاد اره‌ی دیسکی دستگاه به 5000 دوربردقیقه می‌رسد. تیغه‌ی مورداستفاده برای این اره باید 250 میلی‌متر قطر داشته باشد. پایه‌ی این محصول از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود. تغییر زاویه‌ی برش در پایه‌ی محصول به‌راحتی انجام می‌شود. امکان برش از فارسی‌بر 0 تا 48 درجه از یک طرف (راست)، به‌صورت دقیق وجود دارد. بهتر است در زمان استفاده از این دستگاه، قطعه‌ِی موردنظرتان را ثابت کنید تا در زمان برش دچار مشکل نشوید. این کار را می‌توانید با گیره‌ای انجام دهید که روی پایه‌ی دستگاه تعبیه ‌شده است.

 

 

  • - دارای موتور 15 آمپر
  • - حداکثر ظرفیت برش در زاویه 0 درجه مستقیم و 0 درجه فارسی‌بر: 10×10 سانتی‌‍متر
  • - حداکثر ظرفیت برش در زاویه 0 درجه مستقیم و 45 درجه فارسی‌بر: 5×15 سانتی‌‍متر
  • - حداکثر ظرفیت برش در زاویه 45 درجه مستقیم و 0 درجه فارسی‌بر: 5×10 سانتی‌‍متر
  • - دارای پایه‌ی آلومینیومی
  • - حداکثر زاویه‌ی برش فارسی بر (راست): 48 درجه
  • - حداکثر زاویه‌ی برش فارسی بر (چپ): 3- درجه
  • - حداکثر زاویه‌ی برش مستقیم ( به هر دو طرف): 50 درجه

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

- برای خرید محصول اول در سایت عضو شوید.

- به دلیل حجم بالای محصولات، به روزرسانی موجودی و قیمت محصولات کمی زمان‌بر می‌باشد. قبل از ثبت سفارش در صورت نیاز از طریق چت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید.

- توجه داشته باشید که قیمت ها برای فروش تکی می‌باشند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده، حتما به همکاران ما پیام دهید.

09198413797
www.instagram.com/bombena.ir
افزودن نظر
محصولات مشابه شاید این محصولات مورد پسند باشد