تخفیف های نوروزی ابزار بومبنا
02156217399
ارسال به


چسب قطره ای رازی مدل Super Glue

دسته بندی: چسب
رنگ:
سایز:
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه بسته بندی رایگان
هزینه بسته بندی تومان
هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

چسب قطره ای رازی

چسب قطره‌ای رازی یکی از محصولات تولیدی شرکت «رازی» (Razi) است. این محصول قدرت چسبندگی بالایی دارد و از آن می‌توان برای چسباندن سطوح مختلفی مانند چوب، فلز، پلاستیک، شیشه، کاشی، سرامیک و چینی استفاده کرد.

مواد به‌کاررفته در این چسب قدرت چسبندگی بالایی دارند و ممکن است با برخی مواد واکنش دهند؛ از این‌ رو بهتر است ابتدا مقداری از چسب را روی سطح موردنظر امتحان کنید و در صورتی که واکنشی مشاهده نکردید، از چسب استفاده کنید.

 

شرکت رازی این چسب قطره‌ای را در حجمی کم (3 میلی‌لیتر) تولید کرده است. قدرت بالای چسبندگی و زمان خشک‌ شدن مناسب این چسب قطره‌ای، آن را به محصولی بسیار کاربردی تبدیل کرده است. ساختار این چسب به‌گونه‌ای است که در مجاورت هوا خشک می‌شود. از دیگر مزایای این چسب قطره‌ای می‌توان به شفافیت آن اشاره کرد که موجب تمیزترشدن کار پس از اتمام می‌شود. شرکت رازی این چسب را تحت عنوان مدل «Super Glue» به بازار عرضه می‌کند.

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

- برای خرید محصول اول در سایت عضو شوید.

- به دلیل حجم بالای محصولات، به روزرسانی موجودی و قیمت محصولات کمی زمان‌بر می‌باشد. قبل از ثبت سفارش در صورت نیاز از طریق چت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید.

- توجه داشته باشید که قیمت ها برای فروش تکی می‌باشند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده، حتما به همکاران ما پیام دهید. 

09198413797
www.instagram.com/bombena.ir
نوع بسته بندی:
تیوپی
نوع کاربرد:
شیشه، فلز، پلاستیک، کاشی، سرامیک و چینی، چوب
سایر توضیحات:
دارای قدرت چسبندگی بالا، خشک شدن در زمانی بسیار کوتاه، دارای ساختاری شفاف برای انجام کارهای ظریف و دقیق
افزودن نظر
محصولات مشابه شاید این محصولات مورد پسند باشد