تخفیف های نوروزی ابزار بومبنا
02156217399
ارسال به


مینی فرز رونیکس مدل 3130

دسته بندی: برقی و شارژی
زیر دسته بندی محصول: سنگ فرز
رنگ:
سایز:
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه بسته بندی رایگان
هزینه بسته بندی تومان
هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

مینی فرز رونیکس مدل 3130

دستگاه مینی فرز فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت «رونیکس» (Ronix) است. این محصول برای برش و ساب مورد استفاده قرار می‌گیرد و باتوجه به سایزی که دارد می‌توان از آن برای انجام بسیاری از امور استفاده کرد. سرعت گردش این مینی فرز 11000 دور بر دقیقه بوده که آن را به گزینه‌ای مناسب برای کار با فلز تبدیل کرده است. در صورت داشتن تخصص می‌توان از این مینی فرز برای برش سنگ نیز استفاده کرد؛ البته این موضوع را باید مد نظر قرار داد که سرعت بالای چرخش می‌تواند موجب شکسته‌ شدن سنگ شود. توان این دستگاه 750 وات بوده و قطر صفحه‌ی آن 115 میلی‌متر است. از دیگر مزایای این مینی فرز می‌توان به امکان نصب دسته‌ی کمکی در دو سمت دستگاه اشاره کرد. وجود این دسته موجب تسلط بیشتر کاربر در حین کار می‌شود. این محصول کابل برقی 3 متری دارد و شرکت رونیکس آن را تحت عنوان مدل «3130» به بازار عرضه می‌کند.

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

- برای خرید محصول اول در سایت عضو شوید.

- به دلیل حجم بالای محصولات، به روزرسانی موجودی و قیمت محصولات کمی زمان‌بر می‌باشد. قبل از ثبت سفارش در صورت نیاز از طریق چت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید.

- توجه داشته باشید که قیمت ها برای فروش تکی می‌باشند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده، حتما به همکاران ما پیام دهید. 

09198413797
www.instagram.com/bombena.ir
منبع تغذیه:
برق
قدرت:
750 وات
افزودن نظر
محصولات مشابه شاید این محصولات مورد پسند باشد