تخفیف های نوروزی ابزار بومبنا
02156217399
ارسال به


ست پیچ گوشتی ساعتی جی تک JETECH

دسته بندی: غیر برقی
زیر دسته بندی محصول: پیچ گوشتی
رنگ:
سایز:
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه بسته بندی رایگان
هزینه بسته بندی تومان
هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

مشخصات پیچ گوشتی ساعتی جی تک JETECH

پیچ‌گوشتی‌ها انواع زیادی دارند و برای باز و بسته کردن پیچ‌های دوسو، چهارسو، ستاره‌ای و ... مورداستفاده قرار می‌گیرند. پیچ‌گوشتی‌های ساعتی یکی از گونه‌های پیچ‌گوشتی محسوب می‌شوند که کاربرد بسیار زیادی دارد. این محصولات معمولا شامل یک مجموعه‌ی چند عددی از پیچ‌گوشتی‌های دوسو و چهارسو هستند که در سایز‌هایی کوچک عرضه می‌شوند. جنس بدنه و نوک این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت‌های زیادی درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی ابزارآلات دستی فعالیت می‌کنند. دراین بین شرکت «جی تک تول» (Jetech Tool) توانسته است باعرضه‌ی محصولاتی با قیمت مناسب، نظر مشتریان خود را جلب کند. مجموعه‌ی پیچ‌گوشتی ساعتی مدل «PE-M 052200» توسط شرکت جی تک تول تولید می‌شود. این ابزار دارای 6 عدد پیچ‌گوشتی ساعتی است. این مجموعه شامل 3 عدد پیچ‌گوشتی دوسو در سایز‌های 1.4 ، 1.8 و 2.5 میلی‌متر و 3 عدد پیچ‌گوشتی چهارسو در سایز‌های PH00 ، PH0 و PH1 است. بدنه‌ی این محصول از جنس فولاد ساخته‌شده و دارای روکشی از جنس کروم-وانادیوم است؛ این ویژگی‌ها باعث شده تا این محصول استحکام بالایی پیدا کند. از دیگر نقاط قوت این محصول می‌توان به جعبه‌ی پلاستیکی آن اشاره کرد. قسمت جلویی این جعبه شفاف است و در بالای هر پیچ‌گوشتی سایز آن درج‌شده است.

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

- برای خرید محصول اول در سایت عضو شوید.

- به دلیل حجم بالای محصولات، به روزرسانی موجودی و قیمت محصولات کمی زمان‌بر می‌باشد. قبل از ثبت سفارش در صورت نیاز از طریق چت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید.

- توجه داشته باشید که قیمت ها برای فروش تکی می‌باشند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده، حتما به همکاران ما پیام دهید. 

09198413797
www.instagram.com/bombena.ir
تعداد:
6 عدد
جنس:
فولاد کروم - وانادیوم
وزن:
170 گرم
نوع بسته‌بندی:
ست
اقلام همراه:
جعبه پلاستیکی شفاف
افزودن نظر
محصولات مشابه شاید این محصولات مورد پسند باشد