تخفیف های نوروزی ابزار بومبنا
02156217399
ارسال به


بکس همه کاره نووا مدل NTS7402 تایوانی اصل

دسته بندی: غیر برقی
زیر دسته بندی محصول: بکس و جغجغه
رنگ:
سایز:
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه بسته بندی رایگان
هزینه بسته بندی تومان
هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

بکس همه کاره نووا مدل NTS7402 تایوانی اصل

مجموعه بکس فوق دارای سه قطعه است؛ اما با همین سه قطعه می‌توان پیچ و مهره‌های مختلفی را باز و بسته کرد. رمز موفقیت و کارآیی این محصول در نوع طراحی سری آن است. این سری دارای 43 مفتول 6 گوش بوده که با وارد آمدن فشار جابه‌جا شده و به اندازه‌ی پیچ یا مهره‌ی مورد نظر می‌شوند. این سری را می‌توان روی دسته جغجغه‌ای این مجموعه نصب کرد. این دسته دارای درایو سه هشتم اینچی بوده و در صورت نیاز می‌توانید اضافه شونده طول 75 میلی‌متری که در مجموعه وجود دارد را روی آن نصب کنید. شرکت «نووا» (Nova) این مجموعه را تولید کرده و آن را با نام «NTS7402» به بازار عرضه می‌کند. با تهیه‌ی این محصول می‌توانید انواع پیچ و مهره‌های چهارگوش، 6 گوش، 8 گوش و آلنی را باز کرد. شرکت نووا برای افزایش عمر این مجموعه در ساخت آن از روش Drop Forged استفاده کرده است. در صورتی که ابزارهای زیادی ندارید و می‌خواهید با تهیه‌ی یک آچار کارهای زیادی انجام دهید این محصول گزینه‌ی خوبی خواهد بود.

 

 

  • - دارای یک عدد سری آچار همه کاره با 43 مفتول شش گوش با طراحی ویژه جهت کم‌ترین میزان لقی و بیشترین درجه گیرایی
  • - دارای دسته جغجغه 3/8 اینچ دارای مکانیزم 72 دندانه
  • - قابلیت باز و بسته کردن انواع پیچ، مهره با سری های مختلف مانند چهار گوش، شش گوش هشت گوش، آلنی، حلقه ای، قلاب و ... در سایز های 9 الی 21 میلی‌متر
  • - سطح پولیش کاری شده
  • - تولید شده به روش Drop Forged

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

- برای خرید محصول اول در سایت عضو شوید.

- به دلیل حجم بالای محصولات، به روزرسانی موجودی و قیمت محصولات کمی زمان‌بر می‌باشد. قبل از ثبت سفارش در صورت نیاز از طریق چت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید.

- توجه داشته باشید که قیمت ها برای فروش تکی می‌باشند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده، حتما به همکاران ما پیام دهید. 

09198413797

www.instagram.com/bombena.ir

زمان تحویل:
چند ساعت تا 1 روز
کشور سازنده:
تایوان
افزودن نظر
محصولات مشابه شاید این محصولات مورد پسند باشد