تخفیف های نوروزی ابزار بومبنا
02156217399
ارسال به


رنگ روغنی سفید براق سحر کد 701

دسته بندی: رنگ، ابزار نقاشی
زیر دسته بندی محصول: رنگ‌ها
رنگ:
سایز:
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه بسته بندی رایگان
هزینه بسته بندی تومان
هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

رنگ روغنی سفید براق سحر کد 701

رنگ روغنی سفید براق سحر، یکی از باکیفیت ترین رنگ های موجود در بازار است که بر پایه رزین آلکیدی روغن بلند و از بهترین متریال ساخته شده و دارای چسبندگی عالی و پوشش دهی بالاست. این محصول برای سطوح داخلی و خارجی ساختمان مانند سطوح چوبی، فلزی و گچی مناسب است و از ثبات و انعطاف پذیری بالا، براقیت زیاد، زمان خشک شدگی مناسب و پوشش بالا برخوردار است. رنگ روغنی سحر به دلیل مقاومت بالایی که در برابر اشعه خورشید دارد، می توان از آن برای پوشش نهایی سطوح خارجی ساختمان نیز استفاده نمود.

از این رنگ روغنی می‌توان چند لایه روی یک سطح اعمال کرد؛ فقط تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که باید بین اجرای هر لایه صبر کرد تا لایه قبلی کاملا خشک شود و سپس لایه بعد اعمال شود.

رنگ روغنی سحر با شرایط آب و هوایی تمام نقاط ایران سازگار است و در هر آب و هوایی که باشد فقط به 24 ساعت زمان احتیاج دارد تا کاملا خشک شود.

قبل از استفاده باید محتویات ظرف کاملا مخلوط و با تینر روغنی رقیق شود. پس از رقیق سازی می‌توان برای اجرای آن از قلم‌مو، غلطک یا پیستوله استفاده کرد.

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

- برای خرید این محصول ابتدا در سایت عضو شوید.

- توجه داشته باشید که قیمت‌ها برای خرید تکی هستند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده به همکاران ما در واتس‌اپ پیام دهید.

09198413797

www.instagram.com/bombena.ir

حجم:
1 لیتر
کاربری:
چوب، فلز، سنگ، ساختمان
نوع رنگ:
روغن
کد رنگ:
701
افزودن نظر
محصولات مشابه شاید این محصولات مورد پسند باشد