تخفیف های نوروزی ابزار بومبنا
02156217399
ارسال به


چسب موش فیکا

رنگ:
سایز:
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه بسته بندی رایگان
هزینه بسته بندی تومان
هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

چسب موش فیکا

تله‌‌ چسب موش کتابی فیکا یکی از بهترین روش‌های خلاصی از موش‌ها محسوب می‌شوند. این چسب‌ها حتی به شما در خلاص شدن از آفات دیگر نیز کمک می‌کنند؛ همان‌طور که بسیاری از افراد از چسب موش برای سوسک استفاده می‌کنند. چسب موش کتابی طوری طراحی شده است که نیازی به آماده‌سازی و تمیزکاری ندارد، و همچنین شما شاهد منظرهٔ نازیبای افتادن جسد موش در خانه و آپارتمان و یا هرجای دیگر نیستید.

 

نحوه استفاده از چسب موش کتابی فیکا

چسب موش کتابی فیکا یکی ازموثرترین روش ها برای به دام انداختن موش های بزرگ، و به راحتی قابل استفاده است.

۱. بسته بندی آن را با دقت باز کنید و آن را در امتداد دیوارهٔ خانه ( رستوران، هتل، کارخانه و …) یا در مکان‌هایی که در آنجا موش مشاهده کردید قرار دهید.

۲. بعد از به دام افتادن موش یا حیوان موذی دیگر، چسب آن طعمه را برای مدت زمانی در جای خود نگه ‌می‌دارد.

۳. پس از آن می‌توانید طعمه را در بیرون از خانه دفع کنید. و در مواقع لازم با ریختن روغن روی تله، چسبندگی را غیرفعال کنید. این روش به شما امکان آن را می‌دهد که حیوانات بی‌آزار را سریع آزاد کنید.

بهترین زمان برای استفاده از تله چسب موش شب بوده؛ زیرا باعت نتیجه‌دهی بیشتر خواهد شد. و نکته مهم دیگر اینکه از چسب موش کتابی در مکان‌های خیس و نم‌دار استفاده نکنید.

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

- برای خرید محصول اول در سایت عضو شوید.

- به دلیل حجم بالای محصولات، به روزرسانی موجودی و قیمت محصولات کمی زمان‌بر می‌باشد. قبل از ثبت سفارش در صورت نیاز از طریق چت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید.

- توجه داشته باشید که قیمت ها برای فروش تکی می‌باشند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده، حتما به همکاران ما پیام دهید. 

09198413797
www.instagram.com/bombena.ir
افزودن نظر
محصولات مشابه شاید این محصولات مورد پسند باشد