تخفیف های نوروزی ابزار بومبنا
02156217399
ارسال به


دریل پیچ گوشتی شارژی براشلس رونیکس 20 ولت مدل 8900

دسته بندی: برقی و شارژی
زیر دسته بندی محصول: دریل
رنگ:
سایز:
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه بسته بندی رایگان
هزینه بسته بندی تومان
هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

دریل پیچ گوشتی شارژی براشلس رونیکس 20 ولت مدل 8900

موتورهای نسل جدید بکار رفته در محصولات سری 89 همگی از انواع موتورهای براشلس یا بدون زغال هستند. در این موتورهای جدید و پیشرفته به جای یک جفت زغال که بعد از مدتی تمام می ‌شوند و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند، از صفحه ‌ای الکترونیکی استفاده می ‌شود که عمری طولانی و استهلاکی به مراتب کمتر دارد. این موتور با حداکثر گشتاور 45 نیوتن ‌متر قابلیت عملکرد در سه حالت مجزا اعم از سوراخکاری، سوراخکاری چکشی و همین‌طور به عنوان پیچ‌گوشتی برقی را دارد.

به علاوه موتور ضدآب این دستگاه سرعتی بالغ بر 1700 دور در دقیقه و حدود 25500 ضربه در دقیقه تولید می‌ کند که امکان نفوذ تا عمق 38 میلی ‌متر در چوب، 10 میلی ‌متر در فلز و 13 میلی ‌متر در بتن را برای این دریل فراهم کرده است.

موتور براشلس دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی 8900 انرژی مورد نیاز خود برای حرکت را از یک باتری لیتیومی 20 ولت تهیه می ‌کند که عمری طولانی و ظرفیتی مناسب برای ساعت ‌ها کار مداوم دارد.

با داشتن یک باتری شارژ شده در کنار دستگاه خود می‌ توانید به راحتی دریل را در شرایط و مکان‌ های مختلف بکار ببندید، سوراخکاری کنید یا پیچ‌ ها را باز و بسته کنید. لازم به ذکر است که تمام محصولات سری 89 با همین باتری کار می کنند و برای فعال کردن هر یک از محصولات سری 89 تنها کافیست یک باتری داشته باشید و از تهیه چند باتری بی ‌نیاز شوید.

ابزارگیر 8900 سه نظامی اتوماتیک است که از جنسی بسیار مستحکم ساخته شده و مته را با بیشترین قدرت بر سرجای خود ثابت نگه‌ می ‌دارد. این سه نظام استحکام کافی جهت استفاده بر سطوح متراکمی چون مصالح ساختمانی را دارد. این سه نظام و کلاچ طراحی شده بر آن گشتاور دستگاه را در 3+21 حالت مختلف نسبت به تراکم سطح کار تنظیم می‌ کند تا از ورود آسیب به سطح کار و خود دریل جلوگیری کند.

به علاوه دریل شارژی 8900 دارای گیربکس فلزی مستحکمی با طول عمر بالا جهت بهره‌ گیری در فعالیت‌ های پرفشار است که این گیربکس قابلیت قفل شدن برای سفت کردن سه نظام و همچنین برای چرخاندن دریل در دست کاربر جهت باز و بسته کردن پیچ به صورت دستی را دارا است.

 

  • - دریلی قدرتمند با قابلیت عملکرد در سه حالت مجزا، اعم از سوراخکاری، سوراخکاری چکشی و به عنوان پیچ‌گوشتی برقی
  • - مجهز به موتوری ضدآب و براشلس با عملکرد عالی و طول عمر بالا
  • - دارای بدنه ‌ای ارگونومیک، بسیار سبک و کوچک با استحکامی فوق ‌العاده
  • - مجهز به کلاچ تنظیم دستگاه در گشتاورهای مختلف برای جلوگیری از ورود آسیب به سطح کار
  • - دارای حداکثر گشتاور 45 نیوتن ‌متری با قدرتی عالی و عملکردی بی ‌نظیر
  • - قابل تنظیم در دو دور سرعت متفاوت جهت استفاده بر سطوح مختلف
  • - دارای حداکثر تعداد ضربه در حالت چکشی برای نفوذ آسان به متراکم ‌ترین سطوح
  • - دارای گیربکس فلزی مستحکم با طول عمر بالا جهت بهره‌گیری در فعالیت ‌های پرفشار
  • - دارای طراحی منحصربفرد بدنه با روکشی از جنس رابر باکیفیت، مقاوم در برابر ورود انواع ضربات و سقوط از دست کاربر
  • - مجهز به چراغ نشانگر میزان شارژ باتری

 

موتور براش‌لس

موتورهای نسل جدید بکاررفته در محصولات سری 89 همگی از انواع موتورهای براش‌لس یا بدون زغال هستند. در این موتورهای جدید و پیشرفته به جای یک جفت زغال که بعد از مدتی تمام می‌شود و نیاز به تعویض پیدا می‌کند، از صفحه‌ای الکترونیکی استفاده می‌شود که عمری طولانی و استهلاکی به مراتب کمتر دارد. این موتور با حداکثر گشتاور 45 نیوتن‌متر قابلیت عملکرد در سه حالت مجزا اعم از سوراخکاری، سوراخکاری چکشی و همین‌طور به عنوان پیچ‌گوشتی برقی را دارد.

به علاوه موتور ضدآب این دستگاه سرعتی بالغ بر 1700 دور در دقیقه و حدود 25500 ضربه در دقیقه تولید می‌کند که امکان نفوذ تا عمق 38 میلی‌متر در چوب، 10 میلی‌متر در فلز و 13 میلی‌متر در بتن را برای این دریل فراهم کرده است.

 

باتری 20 ولت

موتور براش‌لس دریل شارژی 8900 انرژی مورد نیاز خود برای حرکت را از یک باتری لیتیومی 20 ولت تهیه می‌کند که عمری طولانی و ظرفیتی مناسب برای ساعت‌ها کار مداوم دارد.

با داشتن یک باتری شارژ شده در کنار دستگاه خود می‌توانید به راحتی دریل را در شرایط و مکان‌های مختلف بکار ببندید، سوراخکاری کنید یا پیچ‌ها را باز و بسته کنید. لازم به ذکر است که تمام محصولات سری 89 با همین باتری کار میکنند و برای فعال کردن هر یک از محصولات سری 89 تنها کافیست یک باتری داشته باشید و از تهیه چند باتری بی‌نیاز شوید.

 

سه‌ نظام اتوماتیک و گیربکس صنعتی

ابزارگیر 8900 سه نظامی اتوماتیک است که از جنسی بسیار مستحکم ساخته شده و مته را با بیشترین قدرت بر سرجای خود ثابت نگه‌ می‌دارد. این سه نظام استحکام کافی جهت استفاده بر سطوح متراکمی چون بتن را دارد. این سه نظام و کلاچ طراحی شده بر آن گشتاور دستگاه را در 3+21 حالت مختلف نسبت به تراکم سطح کار تنظیم می‌کند تا از ورود آسیب به سطح کار و خود دریل جلوگیری کند.

به علاوه دریل شارژی 8900 دارای گیربکس فلزی مستحکم با طول عمر بالا جهت بهره‌گیری در فعالیت‌های پرفشار است که این گیربکس قابلیت قفل شدن برای سفت کردن سه نظام و همچنین برای چرخاندن دریل در دست کاربر برای باز و بسته کردن پیچ به صورت دستی را داراست.

 

بدنه ارگونومیک

بدنه دریل براش‌لس 8900 دارای طراحی منحصربفردی با روکشی از جنس رابر باکیفیت و مقاوم در برابر انواع ضربات احتمالی و سقوط از دست کاربر است که علاوه بر این ضدتعریق و ضدلغزش نیز بوده و از لرزش دستگاه در دست کاربر جلوگیری می‌کند.

این بدنه بسیار سبک و کوچک با استحکامی فوق‌العاده است که باعث خستگی کاربر نشده و امکان استفاده در ساعت‌های طولانی و پرفشار را برای کاربر به وجود می‌آورد.

 

کلیدها

دریل-پیچگوشتی چکشی 13 میلی‌متری شارژی 8900 رونیکس قابل تنظیم بر دو دور سرعت متفاوت (صفر تا 450 دور و صفر تا 1700 دور) است. تنظیم سرعت این دریل توسط کلیدی بر بدنه گیربکس انجام می‌گیرد. بعد از تعیین دور اول یا دوم سرعت، با فشار انگشت بر کلید اصلی، سه نظام دستگاه شروع به حرکت می‌کند و با دکمه چپ‌گرد و راستگرد جهت حرکت مشخص می‌شود.

تمامی کلیدهای تعبیه شده بر بدنه دریل شارژی 8900 از نوع کلیدهای ضدغبار باکیفیتی است که با جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل دستگاه از استهلاک قطعات داخلی آن جلوگیری می‌کند و در نتیجه موجب افزایش طول عمر مفید محصول می‌شود.

 

دیگر ویژگی‌ها و متعلقات

  • - یک چراغ LEDپرنور زیر سه‌نظام محصول تعبیه شده است که نقطه سوراخکاری را در محیط‌های تاریک روشن می‌کند تا فعالیت کاربر به دقت انجام گیرد.
  • - این دستگاه مجهز به چراغ نشانگر میزان شارژ باتری است.
  •  - دریل شارژی 8900 در جعبه رنگی طراحی شده توسط رونیکس عرضه می‌شود.
  • - بسته‌بندی دریل-پیچگوشتی چکشی شارژی 8900 رونیکس، کیف BMCضدضربه نیست و باتری و شارژر محصول در آن عرضه نمی‌شود.

 

دریل-پیچگوشتی چکشی 13 میلی‌متری شارژی 8900 رونیکس در یک کلام

دریل کاربردی و سبک وزن 8900 رونیکس ابزاری قدرتمند و باکیفیت است که تولید شده تا با ظرفیت بالای باتری خود همراه شما باشد. تا دیگر در دورافتاده‌ترین نقاط، روستاها، جنگل، محیط‌های دور از دسترسی محلی و بدون وجود برق مستقیم نیز با خیال راحت به فعالیت بپردازید.

به خاطر داشته باشید، شما همراهان گرامی میتوانید دریل-پیچگوشتی چکشی شارژی 8900 رونیکس را مانند سایر ابزارآلات رونیکس با گارانتی معتبر شرکت، از بهترین ابزار فروشی های سراسر ایران خریداری کنید.

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

- برای خرید محصول اول در سایت عضو شوید.

- به دلیل حجم بالای محصولات، به روزرسانی موجودی و قیمت محصولات کمی زمان‌بر می‌باشد. قبل از ثبت سفارش در صورت نیاز از طریق چت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید.

- توجه داشته باشید که قیمت ها برای فروش تکی می‌باشند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده، حتما به همکاران ما پیام دهید. 

09198413797
www.instagram.com/bombena.ir
منبع تغذیه:
باتری لیتیومی
قدرت:
برق
نوع سه نظام:
اتوماتیک
سایز سه نظام:
13 میلی‌متر
افزودن نظر
محصولات مشابه شاید این محصولات مورد پسند باشد