تخفیف های نوروزی ابزار بومبنا
02156217399
ارسال به


عینک ایمنی تک پلاست مدل یووی

دسته بندی: غیر برقی
زیر دسته بندی محصول: ابزار ایمنی
رنگ:
سایز:
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه بسته بندی رایگان
هزینه بسته بندی تومان
هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

عینک ایمنی تک پلاست مدل یووی

سالانه هزاران نفر در اثر عدم محافظت از چشمان خود در محیط کار دچار آسیب‌های چشمی می‌شوند. موادشیمیایی، ذرات خارجی، سوختگی ناشی بخار، قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید و … از جمله مواردی هستند که در محیط‌های مختلف کاری می‌تواند به چشم افراد آسیب برسانند. انواع عینک‌های ایمنی که برای کاربردهای متفاوت طراحی شده‌اند می‌توانند تا حد زیادی از آسیب‌های چشمی که ممکن است در محیط کار رخ دهند جلوگیری نمایند. در هنگام خرد کردن، شکستن، بریدن، کندن و یا ایجاد سوراخ در موادی از قبیل سیمان، آجر، سنگ، آسفالت، چدن و سایر مصالح ساختمانی، کارکردن با چرخ سمباده، به هنگام تمیزکردن یا کارکردن داخل کوره ها، دودکش ها و گرم کننده‌ها، انجام کارهایی که باعث ایجاد گرد و غبار و پراکنده شدن ذرات می‌شوند، در هنگام جوشکاری، تراشیدن، پوسته گیری کردن، ضربه زدن و کارهای مشابه و … استفاده از عینک ایمنی بسیار لازم و ضروری می‌باشد.
عینک ایمنی بی رنگ تک پلاست مدل یووی محافظ مناسبی در برابر اشعه‌های موجود در محیط کار است و از جنس پلی کربنات ساخته شده است. این عینک ایمنی بسیار سبک و دربرابر ضربه بسیار مقاوم می‌باشد.

 

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

- برای خرید محصول اول در سایت عضو شوید.

- به دلیل حجم بالای محصولات، به روزرسانی موجودی و قیمت محصولات کمی زمان‌بر می‌باشد. قبل از ثبت سفارش در صورت نیاز از طریق چت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید.

- توجه داشته باشید که قیمت ها برای فروش تکی می‌باشند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده، حتما به همکاران ما پیام دهید. 

09198413797
www.instagram.com/bombena.ir
مقاومت در برابر:
ضربه - اشعه
جنس:
پلی کربنات
ضد آب:
بله
سایر توضیحات:
محافظ در برابر اشعه‌های موجود در محیط کار - دارای مقاومت بالا در برابر ضربه
افزودن نظر
محصولات مشابه شاید این محصولات مورد پسند باشد