تخفیف های نوروزی ابزار بومبنا
02156217399
ارسال به


الماس شیشه بر رونیکس مدل RH-3400

دسته بندی: غیر برقی
زیر دسته بندی محصول: کاتر
رنگ:
سایز:
قیمت:

تومان
قیمت: تومان
قیمت:

تومان
تومان
فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه بسته بندی رایگان
هزینه بسته بندی تومان
هزینه ارسال نا مشخص
زمان ارسال روز
درباره محصول

الماس شیشه بر رونیکس

الماس شیشه‌بر رونیکس یه ابزار بسیار کاربردی برای ایجاد الگوی برش شیشه است که تنها با ایجاد شکاف یا چاک کم عمق می‌توانید بر روی شیشه الگوی برش بکشید تا طبق آن شیشه بریده شود. با این ابزار می‌توانید شیشه را علامت‌گذاری کنید؛ شیشه بسیار ظریف و شکننده است و ممکن است با یک برش اشتباه کارتان خراب شود اما با این ابزار وقتی شیشه را علامت‌گذاری کنید و شیشه را به راحتی برش دهید. مثلا وقتی می‌خواهید شیشه را به دو قسمت تقسیم کنید با خط‌کش و این ابزار حرفه‌ای بر روی شیشه شکاف کم عمقی ایجاد می‌کنید و یک الگوی برش روی شیشه می‌کشید؛ سپس شیشه را به آسانی به دو قسمت تقسیم می‌کنید.

توجه داشته باشید که بعد از برش حتما لبه‌های تیز شیشه را با سنباده یا سوهان صاف کنید تا از خطرات و آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود.

این ابزار بسیار باکیفیت است و طول عمر بالایی دارد و بومبنا در تلاش است که ابزارآلات مورد نیاز شما را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید:

برای خرید محصول اول در سایت عضو شوید.

 به دلیل حجم بالای محصولات، به روزرسانی موجودی و قیمت محصولات کمی زمان‌بر می‌باشد. قبل از ثبت سفارش در صورت نیاز انتخاب روند ارسال با اداره پست یا تی‌پاکس از طریق چت آنلاین با ما ارتباط برقرار کنید.

 توجه داشته باشید که قیمت ها برای فروش تکی می‌باشند. برای دریافت کد تخفیف ویژه جهت خرید عمده، حتما به همکاران ما پیام دهید.

 

 

پشتیبانی واتس‌اپ:

09198413797

www.instagram.com/bombena.ir

زمان تحویل:
چند ساعت تا 1 روز
کشور سازنده:
چین
وزن:
26 گرم
افزودن نظر
محصولات مشابه شاید این محصولات مورد پسند باشد