ابزاربومبنا
02156217399
ارسال به

دریل خانگی خوب و باکیفیت

دریل یکی از کاربردی‌ترین ابزارآلات الکتریکی است و چه در کارگاه‌های کوچک و چه در کارخانه‌های بزرگ و حتی خانه‌ها جزو نیاز‌های اصلی می‌باشد. دریل دارای دو نوع برقی و شارژی است و بر‌اساس کارایی‌های مختلف می‌توان آن را به چهار دسته معمولی، چکشی، بتن‌کن و تخریبی تقسیم کرد.

access_time ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۰ بهمن
remove_red_eye 522 بازدید
دریل خانگی خوب و باکیفیت

دریل خانگی

برای استفاده خانگی، انواع دریل‌های شارژی گزینه مناسبی می‌باشند و بهتر است که از مدل‌های پر‌قدرت این دریل‌ها استفاده کرد.

دریل‌های چکشی به علت ضربه وارد کردن حین چرخش برای سوراخ‌کاری مناسب می‌باشند و یک دریل قوی، باید امکان سوراخ‌کاری در مواد گوناگون مانند چوب و ام دی اف، دیوار با پوشش رنگ، سنگ و کاشی و فلزات را داشته باشد. همچنین این دریل‌ها با داشتن قابلیت چکشی حین چرخش، عمل سوراخ‌کاری را بهتر و صحیح‌تر از سایر دریل‌ها انجام می‌دهند.

طراحی مته‌ها معمولا اینگونه است که با انواع دریل‌ها سازگاری داشته باشند و بتوان برای تمامی دریل‌ها از آن‌ها استفاده کرد. مته‌ها دارای دو نوع الماسه و فولادی هستند و همچنین دارای اندازه‌های متفاوتی است و مته‌ها با توجه به نوع استفاده و قطر سوراخ موردنظر انتخاب می‌شوند.

 

دریل چکشی ماکیتا مدل HP1630K

دریل چکشی مدل HP1630K یکی از تولیدات شرکت بسیار قدرتمند ماکیتا است. این دریل علاوه بر مناسب بودن برای کارهای صنعتی و تجاری، برای مصارف خانگی نیز بسیار مناسب و قوی است. این دریل دارای وزن ۱.۹ کیلوگرم و طول حدود ۳۰ سانتی‌متر است که توسط شرکت ماکیتا طراحی شده است. توان دریل HP1630K ۷۵۰ وات و سرعت آن ۳۲۰۰ دور بر دقیقه است. همچنین می‌تواند موادی از جمله چوب، مصالح و فلز را به اندازه به ترتیب ۳۰، ۱۶ و ۱۳ میلی‌متر سوراخ‌کاری کند. این دریل ماکیتا هم مانند دیگر دریل‌ها دارای قابلیت چپ‌گرد - راست‌گرد است. این محصول جعبه مخصوص جهت محافظت از دریل، دسته کمکی کائوچویی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه جهت استفاده راحت‌تر افراد چپ‌دست و راست‌دست، خط کش و آچار دارد.

 

دریل چکشی هیوندای مدل HP853-ID

دریل چکشی هیوندای مدل HP853-ID برای افرادی که می‌خواهند یک دریل چکشی مناسب با قدرتی قابل توجه داشته باشند مناسب است. توان دریل هیوندای ۸۵۰ وات می‌باشد و میزان سرعت گردش آن تا ۲۷۰۰ دور بر دقیقه است که توسط دیمر قابل تنظیم است. این دستگاه پر‌قدرت دارای قابلیت چرخش راست‌گرد - چپ‌گرد، سه نظام ۱۳ میلی‌متری آچارخور، حداکثر قطر سوراخ‌کاری در چوب ۲۵ میلی‌متر، فلز ۱۳ میلی‌متر و مصالح ۱۳ میلی‌متر می‌باشد. این دستگاه به علت اینکه دارای دسته کمکی و قفل سوئیچ است، دقت و تسلط شما را بالاتر برده و کار شما صحیح‌تر انجام خواهد شد و همچنین این دسته کمکی قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد.

 

دریل چکشی مکس وان مدل MOID 850W

دریل چکشی MOID 850W توسط شرکت مکس‌وان (MaxOne) طراحی و تولید شده است. این دستگاه به دلیل چکشی بودن و ضربات منظمی و پشت سر همی که در حین چرخش به سطح وارد می‌کند کاربرد‌های گسترده‌ای دارد. چکشی بودن دریل باعث تسریع در سوراخ‌کاری می‌شود و به راحتی می‌توان با این دریل سطوح گچی، سیمانی، فلزی، چوبی و همچنین سایر سطوح ساخته شده از مصالح ساختمانی را سوراخ کرد. این دستگاه دیمر دارد و سرعت گردش آن قابل تنظیم است و همچنین دارای توان ۸۵۰ وات، حداکثر سرعت ۲۸۰۰ دور بر دقیقه، قابلیت چرخش راست‌گرد - چپ‌گرد، دسته ارگونومیک ضد لغزش با قابلیت چرخش جهت سهولت کاربری برای افراد راست‌دست و چپ‌دست می‌باشد. اقلام همراه این دریل شامل دسته کمکی، زغال، خط‌کش، آچار و دفترچه راهنما است.

 

دریل چکشی رونیکس مدل 2210C

دریل رونیکس مدل 2210C از نوع دریل‌های تخریب می‌باشد. پیستون واقعی که برای این دریل‌ها در نظر گرفته می‌شود قدرت ضربه و تخریب بیشتری نسبت به دریل‌های چکشی معمولی دارد. توانایی ضربه زدن با نوک ابزاری که از نوع پیستونی هستند آن هم بدون چرخش ابزار، بارز‌ترین تفاوت میان دریل‌های تخریب و دریل‌های چکشی است.

 

دریل چکشی محک مدل DM-10/500

دریل چکشی مدل DM-10/500 یکی دیگر از دریل‌هایی است که توسط شرکت محک (Mahak) تولید شده است. این دستگاه دارای توان ۵۰۰ وات و سرعت ۳۰۰۰ دور بر دقیقه بوده و به علت چکشی بودن برای سوراخ‌کاری سطوح سیمانی و گچی مناسب می‌باشد. این دریل چکشی دیمر دارد و می‌توان سرعت آن را تنظیم کرد و همچنین دارای قفل سوئیچ جهت راحتی کاربر است. سه نظام دریل محک آچار‌خور ۱۰ میلی‌متری است و قابلیت چرخش در دو جهت را نیز دارد.

 

دریل چکشی توسن مدل 0022D

دریل چکشی توسن مدل 0022D یک دریل قوی است که نسبت به دریل‌های مشابه با قیمتی مناسب عرضه می‌شود. از این دریل می‌توان برای سوراخ‌کاری سطوح سختی مانند بتن، دیوار، سقف و انواع مصالح ساختمانی استفاده کرد. توان این دریل ۷۵۰ وات و سرعت گردش آزاد آن ۲۸۰۰ دور بر دقیقه است. این دستگاه مجهز به موتور قوی با قدرت بالا، دیمر جهت کنترل سرعت، دسته ضد تعریق و نرم با طراحی ارگونومیک، همچنین سیستم خنک کنندگی با فن کارآمد و کابل ۳ متری می‌باشد.

 

دریل بوش مدل GBM 6 RE

دریل بوش مدل GBM 6 RE برای افرادی که نیاز به یک دریل ساده و کوچک با امکانات زیاد دارند مناسب می‌باشد. این دریل از قدرت ۳۵۰ وات و بازه سرعت ۰ تا ۴۰۰۰ دور بر دقیقه با قابلیت تنظیم سرعت به کمک شستی دیمر‌دار برخوردار است. نشانه‌گذاری قبل از سوراخ‌کاری با مته توسط این دریل بسیار راحت است و این ویژگی باعث بالا رفتن دقت و تسلط در حین کار می‌شود. گشتاور دریل بوش ۱۲.۳ نیوتن‌متر است. سه نظام این محصول آچار‌خور ۱۰ میلی‌متری است و دارای قابلیت چرخش در دو جهت می‌باشد.

 

امیدواریم با این مطلب کمک بسیاری به شما کرده باشیم و توانسته باشید دریل مناسب برای مصارف خانگی خود را انتخاب کرده باشید.